Framme i alanya!!!

Vilken resa och noll sömn. Sitter på babaoglu nu och träffar några vänner. Ska senare förbi the Doors också.

Blev massa förseningar från Stockholm. Galet less var jag.

Men nu är jag är. Dricker en pina colada. Favoriten!! Måste ladda inför imorgon då kavajen ska på i hettan. Sjuuuuuukt varmt. Men mycket viktigt möte!

Internet på mitt hotell Strular. Blir inte förvånad. Men ska försöka fixa det till imorgon. Har dock lyckats låsa in min nyckel i rummet klantig som jag är .. Men efter denna drink kanske jag vågar berätta ;-) dom har en tendens att bli griniga här över sånt på hotellen....

Hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu