-

FEM(!) sköna timmar återstår tills jag lyfter. Kan inte klockan bli 05.00 iallafall så jag får checka in mitt jävla bagage? Drygt som fan att vänta. Men det är ju värt det. Vågar dock inte ens blunda, då blir jag väl rånad eller något.
 
Har iallafall bestämt mig att gå på massage imorgon då jag kommer fram. Behöver verkligen det. Blir självklart att gå på kleopatra hamam och göra det. Tycker dom är grymt bra som jag sagt tidigare.
 
Kan då säga att denna gång lär det inte bli några problem att somna på planet. Ska svepa ett glas vitt sen somnar jag nog rätt gott ;) haha.
 
Vi hörs imorgon!
KRAMAR.
 
Och IFALL något skulle hända (får sjuk ångest om jag inte säger det, haha) så älskar jag alla mina nära och kära mest av allt på denna jord ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu