lördag

Godmorgon :)
 
Sitter och dricker mitt morgonkaffe i vanlig ordning. Är helt redo för att åka iväg till jobbet. Ska bara hämta bilen åså. Och fyfan vad kallt det var imorse.. Gick hem från André kl 07 och det måste fan ha varit minusgrader. Tragiskt.
 
Ska iallafall jobba fram till 19 om ingen känner för att stänga istället för mig. Ikväll ska jag iväg och fira världens bästa vän Rebecka som fyller 20! Kul ska vi ha :) Mamma skulle gå iväg sen och hämta mitt paket från bubbelroom. Har köpt lite kläder. HOPPAS att dem passar. Isf åker den outfiten på ikv.
 
Vi hörs väl imorgon skulle jag tro.
Have nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu