vaaarmt

Puhh.. försökt pressa idag men satan vad varmt. Måste typ bada hela tiden. Sjukt!!

Igår efter vi hade varit på chacha drog vi till robin hood en stund. Drack någon drink och gick sedan till the doors. Jag for hem redan vid två. Var inte alls fest sugen :-) och två är fan tidigt för att vara här.. haha.

Så idag har jag iaf varit på kleopatra ett tag, Sedan for jag och huseiyn upp till alanya castle och surrade över en kopp kaffe i solen. Mycket trevligt :)

Ska skynda mig in i duschen nu, har lite bråttom.
herråååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu