strandhäng

Kom precis hem från stranden. Blev att ligga vid poolen på förmiddagen och senare gick jag och några andra till stranden för att spela lite volleyboll och umgås. Det har varit riktigt skönt idag. Inte varit speciellt jobbigt heller att vara i solen hela dagen.

Igår var jag iallafall med några svenska tjejer som kom kom hit igår. Dom bor alltså på detta hotell vilket är väldigt trevligt. Max åkte ju hem idag =/ Och vi har umgåtts riktigt mycket. Så det var trist. Tur dock att det finns hur många goa människor som helst at umgås med här. Iaf, Vi hade iallafall jättekul. Blev inte så himla sent, Jag och max gick och käkade innan vi drog oss tillbaka till hotellet.

Har en riktigt stor ångest över att åka hem. Känner mig så jävla hemma här så det går inte att beskriva. Kommer bli tungt alltså. Men är iallafall sjukt glad över dom två veckorna jag får spendera här. Saknar dock alla hemma, såklart ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu