onsdag

usch vilken jobbig dag. Började med att vi for till sjukan, skulle vara där tio. När jag väl kommer dit så har dom sagt fel tid och menade att jag skulle komma imorgon istället. I helvete heller. Deras fel så det var bara att dom fixade det. Andre's mamma jobbar där så hon trallade dit och fixade en tid åt mig. Så klockan 14 var vi där igen. Tack gulle du!

Nu är det bara ett besök imorgon kvar och sedan blir det att spendera hela jävla dagen på lördag. Hoppas på att jag kan sova lite .. skulle underlätta nå jävulst än att ligga och gråta av smärta..

Nog om det. För övrigt så längtar jag tillbaka till jobbet nå fruktansvärt. Har varit hemma alldeles för länge nu. Inte mycket att göra åt det dock. På måndag kör jag igång iallafall. Ska bli skönt att komma tillbaka till rutinerna.

Lovar att bli bättre med bloggandet sen också. Ska iallafall försöka.
Hoppas ni mår bra ♥ Kram!
många nya läsare ser jag också, Välkomna! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu