Lördag

Inlägget nedan skrev jag igår, dock publicerades det aldrig.

Igår var jag ut en sväng med massor av härliga svenskar från hotellet. Behövde få ha lite kul och komma på bättre tankar. Så vi drog iväg till en karaokebar och sjöng halsarna av oss. Haha! Toppenkväll!

Klev upp runt halv tio idag och åt frukost med Pierre och Benji. Gick sedan och la mig igen då jag såg att det var pissväder ute. Lite trist att denna vecka varit halvkass.. Men what to do..

Åker från hotellet 10.40 imorgon så blir att dra iväg och säga Hejdå till alla ikväll :( kommer bli grymt jobbigt. Saknaden kommer vara enorm när jag är hemma. Men ska dock bli så härligt att sova i min egna säng och spendera lite behövlig tid med familjen... Viktiga beslut att tas .. <3 men allt kommer nog bli bra till slut!

Ska iaf träffa guray ikväll , trodde inte vi skulle hinna ses nå men tydligen kommer han till alanya innan jag far:)

Vi får höras sen. Ska mest troligt vaka ikv så jag inte försover mig ;-)

Puss och kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu