ANDRA MAJ

Nu börjar det närma sig, yeeey!


Idag jobbar Amz istället för mig. Tack gumman! Jag skrev ju förra veckan att jag har bokat tid för en sak. Ska nämligen till frisören 09.30. Dags för lite förändring ;) Ni får se sen vad jag ska göra.

Ligger fortfarande under täcket, dricker kaffe och håller på frysa ihjäl. Fryser alltid som en tok på morgonen. Och egentligen är det inte ens kallt här. Ska krypa ner i onepiecen ett tag tror jag.

Vi hörs senare då jag har tid. Har massor att göra, Bland annat tvätta och börja packa. Har en fullspäckad helg så lika att sätta igång om jag ska hinna med allt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu