<3

Fick just ett sms av pierre som jag träffade i alanya. (dom som bodde på samma hotell)
Det är helt sjukt hur nära vänner man kan bli efter att aldrig ha träffats förut och sedan spenderat varje dag i nästan två veckor tillsammans. Saknar dem otroligt mycket. Har lovat att hälsa på någon gång. Och det kommer jag hålla! Verkligen. Ett stort tack till er också som fanns vid min sida dom sista dagarna då jag bröt ihop totalt. Allt kom som en chock men ni fanns där från morgon till kväll. Ni gjorde min resa oförglömlig. Kunde inte vara mer tacksam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu