Love me, hate me, either way, I’m on your mind!

Life becomes so much better when you decide not to care.
Just live for the moment and don’t let the drama bring you down


Seriöst.
Jag förstår inte hur vissa personer ids lägga sig i ens liv som dom gör. Ingen är perfekt, och kommer aldrig någonsin att bli. Alla kommer någon gång att såra, bli sårad. Hata, bli hatad. Älska, bli älskad och så vidare. Vissa saker är förlåtliga och vissa inte. Det är upp till var och en att ha sina åsikter om den saken. Men jag blir så otroligt less på folk som ska sitta och snacka massa jävla bullshit om andra. Fattar dom inte att man sjunker bara ännu lägre? Jag har själv pratat skit. Det har vi alla. Men den senaste tiden har jag insett hur sjukt jävla töntigt och onödigt det är. Alla är vi olika och det kan ingen ändra på. Man gör misstag, kanske gång på gång. Och med handen på hjärtat så är jag mycket väl medveten att jag har gjort samma misstag mer än en gång. Men till slut lär man sig. Belive it or NOT! Jag skiter i vad folk tycker nu. Så länge jag går rätt väg och vet vad jag gör, DÅ mår jag bra. Precis som jag gör just nu. Tycker bara att vissa människor borde tänka om. Är det värt att sitta och smutskasta folk med massa onödigt trams istället för att lägga sin energi på sitt eget liv? Dom som pratar om andra brukar oftast må dåligt själv, Eller ha en dålig självkänsla. Men som sagt. Det är helt klart upp till var och en. Men vi är förfan vuxna nu. Inga jävla dagisbarn. Trött på allt drama och skit. Skitsnack, rykten och hat - luleås vardagsprat! Sad, But so fucking true.

Kände bara för att skriva av mig lite. Ibland rinner bägaren över.
Lev ditt eget liv, och skit i andras. Peace!



Don’t let anyone’s ignorance, hate, drama, or negativity stop you from being the best person you can be

Kommentarer
Postat av: Jessika - Mamma till Milton ♥

Bra skrivet! Fasen vad jag saknar dig, och alla andra på jobbet! Måste ta och komma förbi nästa gång jag har svängarna till luleå! Ni kan inte fatta hur stooor han har blivit :)

2012-03-15 @ 07:14:37
URL: http://jessiiika.blogg.se/
Postat av: angelica

Allvar Madde, folk har lagt ner skiten men du fortsätter ju själv verkar det som? Och även fast jag inte ska ta åt mig så känner jag att jag gör det, men som sagt så vet folk så du behöver inte sitta och försvara dig själv, för det är ingen ide.. Alla vet redan att det inte går att skylla på "alla gör misstag" funkar inte för din del längre.. & bla bla bla.. Vi bor som sagt i Luleå!

2012-03-15 @ 08:56:58
URL: http://ekblomangelica.blogg.se/
Postat av: madde

Nu handlar det inte bara om det.

Och det var inte riktat mot dig.



Blir bara less när man kan sitta och snacka dynga bakom folk's ryggar istället för att stå för det och säga det rakt ut.



Och det handlar inte bara om mig. Syftar på en hel del andra saker i detta fall. Man får höra saker åt höger & vänster om precis ALLT i denna stad. Fruktansvärt tragiskt och onödigt.

2012-03-15 @ 10:43:55
URL: http://nyyberg.blogg.se/
Postat av: madde

Saknar dig med Jessika! Ja det måste du göra. Det var allt förlängesen.. Längtar efter att få se din lilla knodd också :-D hihi.

2012-03-15 @ 10:44:48
URL: http://nyyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu