söndag

Hallå!
 
Satt barnvakt till halv fem inatt(!). Tror ni jag var nå trött när jag skulle till jobbet halv åtta??
Sovit knappt två timmar .. Men jag krigade på som vanligt.
 
Det var iallafall hur mysigt som helst att få vara med mina sötisar.
Såg på film, spelade spel och åt en massa gott :)
 
Har iallafall hunnit sola efter jobbet, (solarium ofc) Och har precis satt i hårfärgen. Ska väl duscha ur det snart. Tänkte passa på att färga utväxten åde innan jag sätter i mitt nya löshår som jag fick hem för några dagar sedan. Blir samma som sist, keratin slingor. Håller som fan! Men nu har jag tappat för många, så nytt och fräscht ska i!
 
Fårse om jag sover hemma ikväll eller om jag far till Andre. Han var sugen på grönsaker och dipp, och det lät ju väldigt lockande. Men är såååååå trött. Får se vad klockan blir sen..
 
Jävlar vad jag är sugen på att dra från luleå en stund. Kanske gör det i veckan när jag är ledig. Bara vart som helst. Grymt sugen på sthlm eller något. Får väl se om det finns någon som är ledig samtidigt, och är på att fara. Jag vet att jag drar iväg till alanya om några få veckor. Men det känns som att man inte hunnit med något alls denna sommar. Nu är det snart aug och endast en månad återstår av denna sommar. Jag får fan panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu