måndag

Har haft fullt upp hela helgen!
 
I fredags blev det först jobb, och sedan blev det förklirr hos mig med några brudar innan vi begav oss till olearys. Där var det helt okej :-) Ville gå på färjan men när det regnade kändes det inte så kul ..
 
På lördagen mådde jag väl inte speciellt bra. Men jag krigade mig in i duschen runt 14.00 och klockan 16.00 satt vi i bilen påväg mot kusön. Där firade vi mikaela som fyllt 20. Vi hade riktigt roligt. Toppen kväll!
 
Och igår, söndag ... gjorde inte alls mycket. blev en promenad med lillasyster, gick och köpte lite gotta på kioskpiraten. Hela kvällen bestod av film och mys hemma i soffan.
 
Idag har jag varit på udden med isabel och sara. Så jävla skönt att äntligen ha tid att få steka lite. Varmt och skönt har det varit. Blev även att gå på marknaden en sväng, Dissade den rätt fort och gick på gina och fyndade istället. Hehuuu...härlig dag.
 
Kom precis ut från duschen. Får se om jag orkar mig ut på en fika med tjejerna ikväll, eller om jag bara vilar upp mig inför jobb imorgon. Återstår att se..
 
Bjuder iallafall på lite blandade bilder från i helgen och idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu