OCH NÅGRA TIMMAR SENARE..

.. Har jag ÄNTLIGEN lagt mig i sängen. Så skönt att få krypa ner efter en lång dag. Och imorgon väntar en till. Men en ledig helg framför mig iallafall, ska ej klaga. Massa roliga saker på schemat! Imorgonbitti blir det att snabbt gå på stan med JZ innan jag beger mig till jobbet klockan 11. Ont om tid .... men jag måste ha lite saker så det är bara att snabba på. Slutar iallafall 19 då det blir raka vägen hem och fixa mig.. Sedan beger jag mig till toscana för att äta middag med mina fina arbetskamrater. Blir som en liten personalfest kan man kanske kalla det. Blir lite vin åså hemma hos JZ efter det också. Sedan får vi se vart kvällen leder oss. Tror på en kanonkväll iallafall :)

Nåja, Dags att släcka ner nu då så man orkar med imorgon.
Puss

Snart ♥



When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu