MYSKVÄLL

Är på hertsön hos Emma och Mattias nu. Dom har åkt iväg på party med mina föräldrar. Ungarna ligger nerbäddade i sina sänger och jag ligger i soffan och gör inte alls mycket. Andre ska snart komma hit och hålla mig sällskap :-) Tur det, Annars finns risken att jag hade somnat .. haha. Blir väl att mysa på framför en film eller två. Tipptopp!

 

Måste tacka alla mina nära & kära. Ni betyder mer än allt och jag är otroligt glad att jag har er ♥ Ni stöttar, lyssnar och förstår. Guldstjärnor! Ni vet vilka ni är. Alla kan göra misstag, och jag vet att jag har gjort en hel del. Ibland blir det så och det är ingenting jag är stolt över. Biter mig i läppen och går vidare. The only thing I can do. Men som sagt, Ni är underbara och jag ÄLSKAR er med hela mitt hjärta. Ni anar inte hur tacksam jag är att ni verkligen finns här för mig. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu