HOCKEY

Jävlar vilket kämpigt pass. Men gav allt och nu är kroppen helt slut, men känns på något sätt väldigt skönt, haha! Kom iallafall precis nyss hem till m&p igen och ska se hockeyn hära. Får se om jag ser hela matchen eller om jag går hem .. får ju besök senare.

söt issa!!



Btw
, ska mest troligt flytta till storgatan igen i mars. Är ju nästan alltid hära ändå och det ända jag gör hemma är att sova? Känns rätt onödigt .. trivs ju så bra tillsammans med min familj. TRÅKIGT att bo själv har jag märkt. Och jag har ju en walk in closet här ;-) Som jag saknar nå enormt. Haha! Kan lägga pengarna på något annat roligt. Men självklart kommer jag betala en del för att bo hemma ändå. Skulle kännas helt galet fel att flytta hem och bo gratis. Never ever. Såå.. det blir nog så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu