ÅTTONDE JANUARI

Fick vara ledig idag också. Vilket flyyyyt... Var barnvakt till 05.00 så jag hade nog varit ganska jävla död om jag hade jobbat. Hade det iallafall mycket mysigt igår. A kom ju och höll mig sällskap. Han hade med sig glass och annat gott så det flottade vi & såg film åså. The dark water tror jag den hette, Galet äcklig. Sen for vi hem och sov.

Han for iväg och fixade lite saker där vid ett tiden. Själv vaknade jag nyss .. Men jag klagar inte. Känner mig sjukt utvilad. Ska ta och se någon film nu. Orkar då inte göra något speciellt idag.

Kanske hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu