30 JANUARI

Satan vad trött jag är idag. Helt sinnessjukt.

Har iallafall jobbat till 13 och sedan har jag trallat på stan med Frida & Anna. Blev en fika på waynes och sedan lite shopping. Kan visa sen vad som fick följa med hem.

Är hemma hos mor & far nu. Ska snart byta om och promenera till gymmet. Blir att värma upp på bandet en stund innan det är dags för core klockan 19. Är inte det minsta taggad .. hade kunnat somna närsomhelst. Men bara dra mig dit och kämpa lite ;-)

Imorgon ska jag börja packa ihop och tömma läggan. Känns otroligt jobbigt det också. Men jobbar hela nästa vecka så har knappt tid då. Lika att börja nu ..

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu