26 JANUARI

Godmorgon på er.

Sitter och dricker kaffe, Mailar hit och dit. Mycket som måste fixas nu. Flyttar mest troligt ut redan om 2-3 veckor. Hittade en ny hyresgäst rätt fort.. Och det är någon jag vet vem det är också. Känns sjukt skönt. Och hon ville verkligen ha den också. Men det förstår jag. Grymt fin och bra läge!

Nu ska jag iväg och jobba fram till 19. Sen träna åde. Ska även försöka hinna med en solning + färga håret. Upptagen brud? Mhmm.... alltid massvis att göra och en massa stress. Meeeeeen, jag står ut ;)

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: angelicaeriksson.

Varför ska du flytta? :)

2012-02-01 @ 13:03:38
URL: http://eerikssonangelica.blogg.se/
Postat av: Madde

Känns så onödigt att lägga ut så mycket pengar på en lägenhet jag knappt är i. Sedan börjar det bli långtråkigt och känner att det är mer bekvämt att bo hemma. Ska ut och resa också, Så behöver spara lite pengar :-) Sedan i framtiden vet man aldrig om jag ens vill stanna kvar i luleå. Finns mycket att testa på=)

2012-02-01 @ 13:12:24
URL: http://nyyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu