25 JANUARI

Hallådär.
Nu är jag äntligen hemma. Har varit en fartfylld dag!

For från luleå runt ett tiden. Stannade hos Martins pappa i kalix för lite kaffe och surr :) Forsatte sedan mot finland där vi gick på lite klädaffärer och givetvis ett besök på alko.

Sedan blev det då att göra IKEA vilket jag tycker är sjukt jävla jobbigt. Men bara kriga sig igenom skiten och sedan köa i 148 timmar. Lätt värt resan iallafall.. haft gode kul. Jag körde fel både DIT och HEM! fattar inte hur jag lyckas? på ditvägen körde jag mot piteå?! Och på hemvägen körde jag inte ens ut på E4an ... körde mot övertorneå? Såg bara en skylt efter en kvart ... "Kukkolaforsen" .. Tänkte inte mer på det utan forsatte. Sen fattade jag att vi var VÄLDIGT fel.. Så jag frågade sara och martin om vi möjligtvis kört lite galet.. Martin kollade på gps;en .. Javisst var vi helt åt helvette. Det var bara att vända om. Nog är man smart alltid ..

Inte nog med det.....  Stod inne på ikea och pratade i telefon med mamma.. Skulle handla lite saker åt henne, Så frågade jag: "Men mamma kolla bara vad skiten heter, jag tror jag har hittat rätt" .. Så kommer det en kille som jobbar där, Klappar mig på axeln och säger : "MMS" Dum som jag är säger jag till mamma: "den heter ju MMS" .. ASSÅ HALLÅ? klickade lika fort att han menade att jag skulle SKICKA ETT MMS på saken hon ville ha så hon kunde se om det var rätt. Blondinvarning på hög jävla nivå. Har inte varit min dag om jag får säga det själv. hahah, fyfan!

Nu ligger jag äntligen i sängen efter en lång dusch. Ska släcka ner och sova nu på en gång. Imorgon är det jobb 9-19 och sedan beger jag mig till actic och plågar mig själv litegrann. Behöver verkligen sömn och nya krafter.. eller vad säger ni? haha.

Sovgott

Fick med mig litegrann hem iallafall.

Visar imorgon... orkar verkligen inte nu.





Kommentarer
Postat av: mamma

hahahahahaha,jag döör ,det där med mms uppfattade jag inte,hörde att du babblade om det men nu fattar jag :)

2012-01-25 @ 23:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu