-

Hallådär!

Frida kom som sagt hit ikväll. Blev att dricka kaffe och surra på om allt möjligt. Kollade även lite resor och annat kul ;-) Herregud vad vi längtar. Helt galet mycket!!! Hursomhelst så har det varit supertrevligt att ha den bruden på besök. Längesedan vi umgicks bara hon & jag.

Kom iallafall in nyss efter att ha följt henne till bussen. Jag håller på göra lite kvällsfika .. varma mackor med champinjonstuvning. Hoppas det blir lika gott som när mamma gör det ;-) Tror ändå jag lyckades rätt bra. Hehe.. återstår att se ;)

Blir väl att krypa ner till en film sen..
Och imorgon ska jag sova ut ... lovely!
Får se om det blir att träna med issa imorgon också :) är fan dags!

Nåja, Godnatt på er ♥

Kommentarer
Postat av: Isabel

taaggggaaaaaa!!! ;)

2012-01-17 @ 01:29:10
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu