torsdag

Sjukt kul igår! Vi var hemma hos Andre ett gäng och drack lite vin, spelade spel och socialade. Sedan gick vi in till området och tog oss någon öl. Gubben gick dock hem tidigt pga jobb. Men jag och lillasyster gick vidare till tivolit och åkte ;) Gratis också.. haha, så jävla äckliga tivoli gubbarna är. Trodde jag skulle nita en av dom, Gav han biljetten och sedan tröck han ner den i min bh (!) Hur vågar dom ens? Usch.
 

Blev iallafall inte så jättesent. Gick till andre och sov där runt halv två. Och vaknade väl typ 14.00 idag av ovädret. Jag började städa upp lite och sedan gick jag hem :)
 
Har precis duschat, sitter och dricker kaffe och surrar med min familj. Ikväll blir det iallafall nyktert. Jobbar imorgon så vill vara pigg och fräsch, dessutom ska jag köra bil! Så det blir bara att gå runt och kolla ikväll, och kolla på ulrik, haha! Han är ju som söt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu