torsdag

Godmorgon
Redan torsdag? Satan vad dagarna går fort ..
 

Gubben har precis åkt iväg till jobbet. Jag sitter kvar och dricker kaffe.. Måste börja göra mig klar snart, men kändes sjukt jobbigt. Vill bara krypa ner under täcket igen .. och kallt som fan är det, både ute och inne. Fryser fan ihjäl.
 
Inatt drömde jag en sjukt jobbig dröm. Vaknade av att jag grät, darrade och svettades. Det var hemskt. I drömmen så dog blandannat Andre ... Fick panik när jag vaknade och vågade knappt kolla på honom. Men jag väckte honom och berättade om drömmen, helt gråtfärdig, haha .. så han la sina armar runt mig och kramade hårt. Då kändes det genast bättre. Tror fan jag aldrig varit såhär förstörd av en dröm, Brukar nästan aldrig komma ihåg vad jag drömmer. Inga mer hemska drömmar, tack!
 
Nu måste jag skynda mig.
Hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu