tisdag

Godmorgon!
 
Kan inte sova.. Vaknade klockan 6 när Andre åkte till jobbet, Sedan kunde jag somna om en timma. Men nu är jag för pigg .. så vad tusan ska man hitta på? Kanske går & solar en stund. Hade varit skönt. Eller så ligger jag kvar i sängen och ser film.. för idag har jag inga måsten och det känns riktigt skönt. Vill bara slappa då jag ska jobba resten av veckan.
 
Är det någon vänlig själ som känner för att göra en bloggdesign åt mig? Jag har varken tid eller ork att försöka pilla ihop en. Hade varit kul med ett nytt utseende, ellerhur? : D droppa en kommentar isf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu