pust..

Äntligen får jag sätta mig ner och andas ut. Har först jobbat 08.00 till 19.00 .. Och därefter for jag raka vägen till A, och när jag ändå var igång så passade jag på att diska undan och städa bort lite här. Så nu väntar jag bara på att han ska komma hem, Tror han skulle iväg och byta däck på någon bil eller så. Haha. Minns inte riktigt.. men han borde dyka upp snart :) Så i väntan på honom ska jag bara dricka upp mitt kaffe, läsa bloggar och ta det lugnt. Helt jävla slut i benen. Han kan ju vara beredd på att ge mig massage ikväll!! ;)
 

 
Åhh.. Dom frågade om jag vill fota mig nu när jag kommer tillbaka. Undra om jag ska göra det? Kan dröja ett tag innan jag åker dit nästa gång... Kanske gör det om vi hittar på något annorlunda denna gång :) Nu har vi haft två foto sessioner på stranden och en i skogen.. Får fundera vad man kan hitta på..

Kommentarer
Postat av: isabel

uppe på berget :DD hade varit skithäftigt med alanya som bakgrund :)

Svar: Jaa, det kanske hade varit nå :) I slottet menar du?:D
MADDE

2012-08-17 @ 00:30:54
URL: http://isabelsconfession.blogg.se
Postat av: isabel

ja eller nå, bara men får med typ havet o stranden kanske i bakgrunden :)

2012-08-17 @ 11:29:24
URL: http://isabelsconfession.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu