måndag

 
Har städat sedan jag vaknade typ. Först storstädat i hela Andre's lägenhet. Han har jobbat hela dagen så jag passade på att städa upp efter i helgen. Tog sin tid, men nu är det snyggt och fräscht. Mamma kom sedan och hämtade mig, så åkte vi ut till storheden och kollade lite. Köpte mig endast en ny sovmask + öronpluggar att ha på flyget. Det är ett måste.. Får så jävla ont i öronen, vill bara grina alltså. Men det brukar hjälpa med femtio tuggummin i käften + öronproppar... haha.
 
Efter att vi hade lunchat så for jag hem och började städa mitt rum + garderob. Har "lite" damp på min lillayster också som lyckats förstöra ett och annat av mina saker i helgen... oanvända och nya saker dessutom. Är sååå förbannat less. Ska bli så jävla skönt att flytta härifrån snart. Pallar fan inte bråka mer.
 
Nu håller jag på tvätta för fullt. Mamma sa att hon kunde göra det, Men hon är inte hemma ännu så jag började iallafall. Kan inte vara lätt för henne heller med ett brutet finger, så då gör jag det hellre själv. Det är väl i stort sett mest av mina kläder ändå så, hehe.
 
Jag har ju inte uppdaterat så mycket i helgen.. Men jag har jobbat fre, lör och sön, och det är ju även varit luleå kalaset. Fullt upp med andra ord. Det har iallafall varit jättetrevligt dessa dagar, med nära och kära vänner. Förfesterna har vi haft hos andre och hans granne andreas. Vi satte ihop alla utemöbler, så vi kunde vara ute på gården istället. Super bra! Känns lite trist att denna helg är över dock... Inte mycket kvar som återstår av denna sommar. Tacka fan att jag kan börja räkna ner till turkiet nu, endast 20 dagar kvar ;) wooop.
 
Bjuder på lite bilder också :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu