fredag

Fan vad jag var trött igår. Efter jobbet for jag hem och duschade. Och runt halv tio for jag till Andre. Han höll på fixa klart det han började med igår, så jag la mig i sängen å efter tio min sov jag som en stock. Vaknade till när han kom och la sig, "sover du?? jag tyckte väl att du blev tyst" haha .. trodde typ det var morgon när han väckte mig..
 
Ligger iallafall i sängen nu och samlar kraft för att ta mig upp. Har massvis att göra idag ... Ska först med mamma till storheden, och sedan till leos & hämta nå grejor.
 
Runt tolv ska jag möta upp Frida och Rebecka på stan. Måste handla det sista och även växla lite pengar. Ska ha det mesta på kortet, men är ändå skönt att ha lite växlat också.
 
Måste klä på mig nu, så jag hinner hem en sväng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu