Don’t talk, just act. Don’t say, just show. Don’t promise, just prove.

åååååh, Fan vad skönt det var att få sova någon timme.
Dock har jag drömt sjukt konstiga drömmar på den korta tiden. Haha..
 
Andre ringde iallafall och väckte mig. Han ska snart komma & hämta mig så åker vi till honom. Ska se någon bra film och mysa på. Sjukt trist att han jobbar imorgon :( Vi jobbar alltid om varandra.. Han jobbar ju på veckodagarna och ledig varje helg. Jag är ledig varannan helg (enligt mitt vanliga schema) .. Så det är den helgen vi har tillsammans. De suuuuuuger.. Tur att han slutar 16.00 iallafall så vi hinner umgås på mina lediga dagar mitt i veckan. Nåja, Man uppskattar ju bara dom dagarna mer då man får vakna upp tillsammans, utan att någon av oss ska iväg före fan.
 
Imorgon ska jag ligga i båten hela dagen med mamma och sola. När hände det sist? Har solat ute en endaste gång denna sommar. Hur tragiskt är inte det? Tacka fan att det bara är två veckor kvar tills vi lämnar landet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu