-

Tog mig en promenad i regnet iallafall. Det vill aldrig ge sig. Gick förbi min storasyster där familjen var och hälsade på. Drack kaffe och surrade lite. Trevligt!
 
Nu är jag tillbaka hos älskling. Ska se någon film i väntan på att han ska sluta jobbet. Annars händer det inte alls mycket. Vill bara att dagarna ska gå fort så vi får åka iväg till värmen ♥ Fast mest av allt saknar jag alla mina vänner.. ska bli så kul att träffa dem. Även fast jag kommer gråta floder när vi ska hem.
 
Btw, har ni några bra filmtips? komedier? skräck? något?
Behöver fylla på med lite nya filmer känner jag :)
 
 
Syster gjorde caviar nails på mig idag också.
Har klickat iväg en beställning jag med. Vitt & svart tog jag. Snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu