-

Vilken dag!
 
Började med en sväng på storheden med mamma och mina systrar. Efter det blev det stan med Frida och Rebecka. Shoppade lite nödvändigheter, växlade cash och lunchade. Mycket trevligt!!
 
For sedan hem och färgade håret osv.. packade lite åså. Är fortfarande inte klar.. Gör klart allting på söndag istället. Ids fan inte stressa mer..
 
Har även bjudit min lillasyster på en resa. Hon åker till alanya på söndag med Fredrik. Dock åker dom med flyget på morgonen och vi åker på kvällen, men vi kommer att ses där iallafall. Hon förtjänar det inte, Men känner att hon behöver komma bort härifrån ett tag. Jag älskar henne & vill bara att hon ska må bra ♥ kommer bli riktigt kul iaf!
 
Ikväll har jag myst på hemma med kingen & daisy. Två små chihuahua (chihuahur? stavning? haha!!) Hur söta som helst är dom. Vill också ha en!!!
 
Är iallafall hos André nu. Dricker en kopp kaffe och surrar på. Blir väl läggdags om en stund då vi ska upp tidigt :) Vi ska på ikea och handla lite, och på kvällen blir det kanske kräftskiva om vi har tid med det. Åt det ikväll också, men det är ju så himla gott!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu