tisdag

Godmorgon världen.

Vaknade strax före åtta. Ville så gärna sova ut idag men det gick åt helvete med den planen. Så nu ligger jag i sängen klarvaken och kollar runt. Har precis gjort mig en instagram så ska fixa lite med den. Skriver sedan vad jag heter där så kan ni följa mig!

Får se vad som sker idag. Tittade just ut igenom fönstret.. grått och trist. Vad hittar man på en sån dag? Hoppas iallafall på att mitt paket från nelly kommer :D Fick ju hem mitt lil wayne linne för någon dag sedan, men det var för stort :( Så jag gav det till syster istället. Trist, för det var dösnyggt! Men orkade inte börja skicka tillbaka. Sånt är bara jobbigt.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu