YOU JUST GOTTA LOVE IT

Ligger just nu och kollar efter jobb i Alanya. Är så sugen på att stanna där över sommaren, Ungefär från maj och oktober/Nov då säsongen lider mot sitt slut. Fyfan vilken upplevelse. MEN, Jag har ju anledningar att vara kvar här, Bra anledningar dessutom. Men min vilja är så jävla stark, och jag är en sån person som när jag verkligen bestämt mig för något.. Då ska det fan bli av. Ingenting är omöjligt, Som mitt motto lyder.

Många tycker att jag var helt jävla galen som reste till Alanya själv i augusti den här sommaren. Men då ska ni veta att det är det allra bästa och roligaste jag någonsin varit med om. Klart som fan att jag var livrädd när jag väl satt på planet, Tankarna snurrade som bara den, "Vad fan håller jag på med? Detta är ju sinnessjukt" - Men så fort jag hade landat så kände jag bara en lättnad. Äntligen var jag där och hade så mycket som väntade mig.

Fick världens bästa bemötande på hotellet också, En stor bukett med blommor av en underbar vän som jag träffat där tidigare. "Welcome back to alanya, Madelene" - Redan då kände jag att det skulle bli en riktigt minnesvärd resa. Och så blev det. Jag träffade en hel drös med nya härliga människor, Och spenderade självklart mycket tid med mina vänner därifrån som jag träffat tidigare. Var med om en jävla massa äventyr och galenskaper.

Trivs så sjukt bra där. Jag älskar värmen, maten, shoppingen, utelivet och gud vet allt. Dock finns det många idioter där också, men man får helt enkelt ignorera dom. Ni som varit där vet vad jag snackar om, men man ska ju inte dra alla över samma kam. Alla är inte likadana.

Men som sagt, Skulle inte tveka en sekund på att jobba där i sommar. Snackade med en dansk tjej tidigare som jag umgicks med nu senast.. Hon har samma planer som mig, så kanske blir det så att fara dit med henne och jobba lite. Fucking awesome!

Ni som vill prova på att åka utomlands själv. Jag säger bara - Tveka inte. Man får uppleva sjukt mycket, och man lär sig en hel del. Speciellt att ta ansvar. Så jag kommer absolut göra det igen.

 
Bästa Volkan!!

Hüseyin!!

cem!


The best days of my life ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu