HOCKEY

Nog var det värt att gå igenom hela stan, I regnet, med annas knallrosa paraply med blommor på bara för att sola i 20 min. Satans skönt var det. Drömde mig bort ett tag.

Just nu befinner jag mig på storgatan igen. Ser hockey med mina fina :) Ellerja, Jag ser inte så mycket hockey.. Satt och tröck lite morötter och dipp sedan gav jag upp ;) Haha!

Ska väl hem senare, Kakan var tvungen att jobba men är jag inte för trött så kommer han förbi en sväng sen.
Imorgon är det jobb igen.. Villinte. Har varit så skönt att vara ledig.




Sliten tjej såhär dagen efter....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu