FRIDAY I'M IN LOVE

Var helvetes trött imorse. Men med lite skön musik, nykokad gröt och svart kaffe blev min morgon genast mycket bättre.

Ska snart slita mig till bussen. Sedan väntar en arbetsdag tillsammans med bästa Mandy. Linda glider även in på em för att stänga med oss.

Det blir en riktig myskväll när jag kommer hem.
Ska äta godis, dricka COLA för en gångs skull, och se någon bra film.
awesome.

Have a nice day!
Puss



Ni kan väl vara liiiite gulliga och tipsa om några bra filmer som jag kan nöta under helgen?
Blir mer än tacksam. Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: J

The fighter, the veteran, blood out.. Kommer inte på mer.

2011-10-21 @ 11:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu