BLOGRESPONSE

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Var jobbar du? :)

Jobbar heltid på Leos Lekland här i luleå :)

Vart går din drömresa?

New york kanske,

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?

Resa!

Vad är ditt bästa val du har gjort här i livet? :)

Mitt bästa val? Oj. Den var svår. Man gör många val, Hela tiden. Och mitt bästa val jag har gjort kan jag inte svara på. Men det finns många saker jag inte ångrar, Som jag är glad över att jag gjorde. Tex att jag skaffade mitt ett jobb, Lägenhet, körkort så fort jag kunde. Och när jag reste till Alanya själv och fick ta sjukt mycket ansvar. Det är några få val som jag är stolt över.

Vem är chefen?

Jag är ;)

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu