8 NOVEMBER

Det var riktigt skönt att få sova ut idag. Vaknade runt tolv så då steg jag upp, kokade kaffe, slog på musik och gjorde mig iordning. Där runt ett tiden mötte jag upp Mandy och sedan gick vi på stan :-) Blev en fika och massa surr på mat&prat och därefter lite shopping. Följde även med hem till henne och kikade på hennes lägga!

Har nyss lagat middag, Händer inte ofta. Det fick bli chili con carne :) Så nu har jag fixat matlåda också som jag kan ta med till jobbet imorgon. Great!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som sker.
Kanske bjuder hit någon på go-fika ;)




Chailatte ♥ Jag får alltid en riktig julkänsla av smaken. Ni MÅSTE testa. Mummaa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu