29 NOVEMBER

Gud vilken skön morgon jag har haft!

Tog en dusch direkt jag vaknade. Sedan blev det kaffe,tidningen,frukost och musik. Ingen stress! Så sjukt härligt att slippa det för en gångs skull.

Kom just hem till mamma&pappa. Har lämnat lite pengar & några räkningar som hon skulle gå och betala åt mig :-) Hinner inte när jag måste fara och jobba...

Idag ska det iaf julpyntas på jobbet :-)
Mys. Ska även baka litegrann!

Nu ska jag hoppa på lillasyster som ligger här i sängen.
Annars kommer hon försova sig till skolan, Jävlart säkert.


Ha en trevlig dag, så hörs vi ikväll.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu