TOPPEN DAG!

Tack för alla supergulliga gratulationer :-) !!!

Har haft massa underbart folk på besök idag :) har fått fina presenter åså. Är supernöjd med hela dagen! Har även hunnit vara på stan och inhandlat det sista till resan. Blev ett par skor, hudlotion, sminkborttagning och ansiktskräm.

Nu sitter jag med hårfärg i håret som jag snart ska skölja ur. Sedan ska jag koppla av med mamma och Alexander. Självklart blir det att lyxa till det med lite gott vin också. Perfekt avslutning!!!

Och imorgon är det leklandet som gäller. Jobb 9 - 19! Jag härdar ;)

Pusshörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu