5 MAJ

Jobbat hela dagen, 9 - 19! Har varit en otroligt seg dag, lite folk = lite att göra. Och eftersom vi har 6 st praktikanter så blir det ännu mindre att göra. Dock får hjärnan arbeta när man ska hitta på arbetsuppgifter åt dom. Haha!

När jag slutade for jag och Anna på pontusbadet :) Blev att sola och simma. Mycket skönt! Och nu är jag med Alexander, Vi ska lägga oss och se film och äta lite gott! Det fick bli morötter,gurka,dipp och sånt smarrigt. Blir en suverän avslutning på denna dag. Är helt slut alltså.

Imorgon jobbar jag heldag igen. Bara tagga om! Har skrivit en lista idag på saker vi kan sysselsätta oss med, lär behövas! hehe

Nä, Nu ska jag pussa på min babe.
Sköt om er ♥

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu