MED ANDRA ORD

Hade en riktigt bra kväll igår på klubbviken. Den kunde nog inte bli bättre.
Sammanfattar lite snabbt:

Kom dit runt 4. Satte mig ner i båten med mina föräldrar + deras vänner. Drack en kall öl plus någon xider. Lite senare var det dags för middag uppe i restaurangen, och medans vi väntade på maten drack jag en supergod kaffekarlsson. Mums!! Efter att vi hade ätit gick vi till båten, spelade med andra ord. Sjukt jävla roligt var det, speciellt när man fått i sig lite mer alkohol, blev bara svårare och svårare att förklara orden ;) haha. Sen blev det även att skåla med champagne eftersom vi fått sålt våran gamla båt zenorita. Så det firade vi lite smått. Det var tobbes farbror som köpte den :) Hoppas han är nöjd, Den är ju sååå fin!! Sen forsatte kvällen med en massa skratt och roliga konversationer. Super lyckad kväll.

Tanken var ju att stanna på klubbviken idag för sol & bad. Men min fot har blivit ännu mer svullen så jag var tvungen att fara till läkarn. Har tydligen fått en infektion och även en rejäl stukning. Ska tillbaka på måndag och har inte svullnaden lagt sig måste jag till sunderbyn. FFFuck. Ska ändå bära högklackat imorgon till min outfit. Får fan lida .... Fick hem maskerad dräkten idag, den satt som en smäck :) Visar sen.



fler bilder hittar ni på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu