HEJ Å HÅ

Fysjutton vilken dag. Kom till jobbet 07.30 och for därifrån 19.30 ... Jag är STENdöd. Haft så sjukt mycket folk idag.. folk satt till&med i kalasrummet och åt idag. Proppjävla fullt överallt. Tur att det ska bli bättre väder imorgon så det inte blir lika stressigt.

Just nu gör jag absolut ingenting. Var och sola en 13 minutare nyss. Hinner ju knappt vara i solen nu när jag jobbar.. och jag börjar tappa all färg. Så måste jobba på brännan lite.. tråkigt att solarium blir lösningen dock. But what to do.

Päronen flyr från hemmet imorgon igen. Dom bor typ i båten numera. Haha. Lite trist, man hinner som aldrig se dom. Men jag förstår, Hade också glassat på varje dag om jag var ledig. Vill också ha semester, helst nyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu