DU ÄR NÅGON ANNAN NU, IOFS.. MEN NÄR DU STRIPPAR OCH KLÄR AV DIG ÄR DET SAMMA GREJ

Min lillasyster lyckades mer än bra.. Satan vad gott det var med kärleksmums!! Måste nästan lägga ut receptet här så ni får prova. Den var megasmarrig.

Har precis tvättat av sminket och borstat gaddarna.
klockan är strax efter 23 och nu ska jag sleepa
kommer nog inte bli några större problem..
- Jag är dödstrött.

Ska möta Sophia utanför mig imorgon så ska vi gå tillsammans till henne för att hämta hennes bil. För slöa för att åka buss helt enkelt. + att man kan sova liiiiite längre ;)

Godnatt ♥




'Jag glömmer aldrig dina hemligheter
Det du är räddast för fast ingen vet det
Visst du kan rycka på axlarna spela ball
Och fast du tycker du lyckas vet jag i alla fall
Och du försöker hålla masken
Så du kan sväva över marken
'
Veronica Maggio - Inga kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu