11 JULI

Har haft en jävligt AWESOME helg på klubbviken.

Blev som sagt att fara dit på fredag kväll med ett härligt gäng. Vi kom tyvärr dit just när pappa och dom slutade spela. Men kul hade vi iallafall :) Vet inte riktigt vad jag kan berätta om kvällen... haha. Tror jag slutar här.

Blev att steka på stranden på lördagen. Eller ah.. jag somnade ganska hårt. Men vaknade på eftermiddagen någon gång, Så då gick jag och tog mig en välbehövlig dusch och sedan gjorde jag mig klar. Gick upp till restaurangen där pappa och reidun spelade några låtar. Drack någon kall åså.

Lite senare träffade jag på Emelie och hon kom och drack lite goingar med mig i båten. Sen träffade vi lite annat folk som vi satt med tills pappa och deras band började spela. Och satan vilket ös det var. Hade så jävla kul alltså. Blev även att nattbada, och det gjorde jag på fredagen också. Vad gör alkoholen med en egentligen??? haha. Men det var kul.. förutom att jag badade med telefonen. Hur lyckas jag? Jag lär mig aldrig.. Ha aldrig mobilen i bh.n!!!!

Vaknade upp i båten på söndagen med mamma,pappa,emelie, två hundar och två okända. hahah, Kaos. Blev att bakiskäka uppe i restaurangen och sedan gick vi ner till stranden och solade tills vi skulle hem.

Sjukt rolig helg. Orkar inte berätta allting. Men så jäääääävla kul jag har haft!!!


Ska bara ta det lugnt idag och tagga för jobb imorgon.
hörs kanske sen, Mår inte bra nu så.. måste få ordning på mig själv;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu