6 januari

hej :)

Igår blev det jobb från 11 - 18. Efter det for jag hem och alexander kom också. Efter ett tag for vi till kallax och hämtade min lillasyster. Satan vad det kändes bra att få krama om min favorit. Och brun har hon då blivit, eller svart rättare sagt. Helt sick... Skönt att ha henne hemma nu iallafall :) .. A sov hos mig, myste på, såg tv åså.. somnade runt halv två tiden kanske.

Idag blev det mer jobb, 11 - 17 blev det denna gång. Sedan jag kommit hem har jag inte gjort så mycket, duschat osv. Varit med anna issa och sofia som leftade till hertsön för en stund sedan. Jag ska strax hämta några på hockeyn och skjutsa hem dom och sedan fara å hämta anna, Vi ska förbi stora syster och säga hej :-) Sedan blir det väl att fara hem? Tagga för ännu mer jobb imorgon.

Har mailat på en lägenhet och ställt mig i kö på flera.
Hoppas jag får en, för denna gång tar jag den isånnafall.

Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu