FÖRSTA FEBRUARI

Hej på er!

Min dag har inte startat bra. Eller ja, fick iallafall vakna upp brevid min finaste pojke! Ville verkligen inte lämna sängen imorse.. Men jag skulle till tandläkaren klockan nio och han skulle ändå till skolan så. Men iallafall, när jag skulle fara hem från tandis så kör jag i skurholmsrondellen, Sen kör det en traktor bakom mig, typ rätt baki arslet, psykade mig som fan, slog skopan i backen flera gånger, jag tittade bak, och sedan när jag tittar fram igen så flyger jag upp med bilen på trottoarkanten :)))) Tror ni jag var NÅ less?! jamen gud förbannat. Jävla äckel satans hora. Han borde verkligen inte få köra traktor! Anyway... Satt fast ganska fint där i djup snön. Så jag visste direkt att jag behövde hjälp, Så jag ringde tobias så fick han komma och hjälpa mig. Tack som fan!! I owe you a favor. Inte så kul att sitta där och skämmas ;) haha.

Annars idag har jag varit och fikat med alle och tim på stan :-) Sedan har vi varit hemma hos mig en stund, och sedan ut på några ärenden :) Nu är jag hemma, väntar på middag och håller på att tvätta. De suger!! Men mamma jobbar så jag får väl offra mig. Lite senare kanske alle kommer och ser någon film med mig eller nått :b orkar inte fara ut nå mer idag, jag är trött!!

Dagens bild kommer på en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu