ÅTTONDE FEBRUARI

Godmogon

Igår blev det att fara ut med Isabel och fixa lite saker =) Var även på stan och tog en fika med Syster på waynes. Senare mot eftermiddagen for jag och syster hem till G. Han är dock utomlands så sara bor här medans och tar hand om kurtan. (Hans brutalt feta katt) Så jag har sovit här inatt. Alexander och hans syster Therese kom även förbi igår kväll, Det blev att dricka kaffe, fika och spela kort =) Fick skatta en hel del också, Så det var sjukt trevligt.

Vid 23 for dom hem. Så jag och sara la oss vid varsin dator ett tag innan vi gick och la oss. Snacka om att vi var övertrötta, Vi låg uppe till klockan 5 och garvade läppen av oss! Inspelning finns, kanske att man vågar lägga upp den så ni får lite underhållning. Och jag lovar er att idag kommer det en fet bildbomb av alla bildmissar.. Att jag ska vara så glömsk.. Sorry dudes!

Alexander ska hämta mig på en liten stund, Så jag ska dricka upp mitt kaffe nu och sedan fixa mig lite! =b Orkar inte skiva nåmer just nu eftersom att jag sitter på Gralles dator och man måste kopiera in punkterna och kommatecknen, Finns inte alla tangenter på denna dator, Inte så nice!

Så jag återkommer med bilder inom några få timmar!
pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu