13 FEB

tjolululu
Det är som att min blogg bara existerar på vardagar? hehe.. sorry

Igår, lördag - Vaknade upp hemma hos mig älskling. Gjorde mig klar och sedan for jag på jobbet :-) Jobbade till 16.00. Mycket skönt med kort dag!! For sedan med Alexander till hans syster, A gjorde sin omtalade köttfärsås som han skryter om, Men förstår han.. den var jättegod :) Efter maten så for vi till mig, Tog en dusch och sedan satte jag igång att fixa mig. Skulle inte dricka i helgen.. men mina fina vänner övertalade mig. Så blev lite förfest på örnäset med frida,tobbe osv. Sedan for jag och Emil hem till mig, drack en öl och sedan gick vi till allstar. Hade en sjukt trevlig kväll som sedan avslutades hemma hos min fina!

Idag var det jobb igen, 11.30 fram till 17.00 :-) Har gått bra, var sjukt trött dock. Sen har jag bara tagit det chill här hemma. Jag ska ta och slå på ett avsnitt av oth, käka chips och dricka cola ♥ hehe, smarrrrrrrrrrrigt.


Och du din lilla jävla satans ..... du borde inte öppna käften en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu