HELGEN

Har ju varit sämst på att blogga under helgen så jag skriver väl om den nu.

I lördags
var det ju julafton. Och den spenderade jag med min Familj hemma hos mamma&pappa. Hade det riktigt mysigt alltså. Så kul att vara alla tillsammans! Julmaten var underbart god, sen blev det kalleanka och julklappsöppning. Fick en massa fint, Fick ju datorn så jag hade inte väntat mig så mycket mer än den. Men jag fick även: Presentkort på H&M och Makeupstore, Dörrmatta, Vinglas, Smycken, Spislock, Linne, Pengar, Tunika, kylplatta&mus till datorn, Så jag är väldigt nöjd. Tack ännu en gång!! Senare mot kvällen då min familj började ge upp så blev det att fara hem till andre där ett gäng härliga personer befann sig. Dans, shottar och en hel del skratt bjöds det på. Hade det riktigt trevligt.

På söndagen mådde man väl inte som en kung precis. Men hade ju förköp till allstar så det var bara att kriga på ;) Var här med Amanda, Angelica, Frida till en början :-) Sen kom även pors, elin, challe & basse förbi. Sjukt mycket folk var det och kul hade jag.

Igår, Måndag var ett helvete. Både jag och amanda började 09.00 ... Fifan. Vaknade tio minuter innan bussen skulle gå, Så det var bara att hoppa i kläderna och springa till busshållplatsen. Den kom precis när jag var framme. Jävlar vad tur det var. Drog även en jävligt snygg vurpa utanför jobbet .. Amanda höll ju på dö utav skratt vilket jag förstår. Haha! Men vi kämpade oss igenom hela dagen och det var otroligt skönt att få åka hem vill jag lova. Men ingen lugn stund inte .... På med sminket och sedan gick jag över till amanda och började vina. Åherregud .. förstår inte själv att vi orkar?!?!?! men tydligen. Andre, Alex & Hanna var också där och förade innan vi gick till allstar. Var sjukt seg till en början men det ordnade upp sig till slut. Kul kväll iallafall!

Kan då säga att efter nyår så är det fasiken färdigfestat. Haha! Inte hälsosamt för fem öre. Måste jobba en hel del extra nu också så jag kan börja spara till resan.

Bjuder på lite bilder från dessa dagar då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu