GNÄLLIG? - NÄDÅ .. INTE ALLS

Gaaaaaaaah. Vet ni hur jävla mycket jag vill ha helg nu?! Vill umgås med min underbara familj, Äta julmat, Öppna julklappar, Ge julklappar, Avnjuta julcider, Se kalle anka, Äta julgodis osvosvosv. Listan kan bli lång. Den här veckan går inte fort alls, Som jag trodde att den skulle göra. Det går segt nå jävulst!!!! Sen har jag en massa måsten att göra. Inhandla julklappar, färga håret, tvätta ........... suck. Har inte tid alls.... Kommer hem 19.30 varje dag, då blir det dusch och hopp i säng. Happy life ♥

Ähh.. lika bra att jag skippar att blogga denna vecka.
Klagar i stort sett bara. Fast ah.. ni läser ju frivilligt.

Nu ska jag dö lite.
HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu