4 DECEMBER

Sorry för den sämsta uppdateringen i helgen. Men har inte alls haft tid.


Igår blev det utgång med Amz & Aggie :) Vi förade och gjorde oss klara här innan vi begav oss mot allstar. Satan vilken rolig kväll.. Hände mycket sjuka saker om jag säger så.

- Dansade loss i vardagsrummet
- Tog massvis med sjuka bilder
- Smsroulette
- Djurgården söp oss under bordet
- Tog över dansgolvet
- Hotellvistelse
- Sov tre pers i min lilla säng
- Fick 2 timmars sömn innan klockan ringde.


Haha, finns så mycket mer störda saker men det ska vi nog inte dela med oss av.
Kan bara säga att jag hade grymt jävla kul!!

Mindre kul att jobba idag dock, Men jag krigade på som alltid!
Nu är jag hemma & ska se några avsnitt av glee.
Sen ska jag sova som FAN!



Lägger in lite bilder snart från helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu