22 DECEMBER - TORSDAG

Godmorgon!

Igår efter jobbet kom min söta lillasyster hit och färgade mitt hår. Så snällt att du alltid ställer upp! Efter det hängde jag med Emil en stund. Kollade in hans lägga & kollade lite eva&adam. SÅ BRA! haha. Genom tiderna alltså. Blev sedan att fara hem och sova!

Fick lite tid över nu på morgonen. Sophia kommer och hämtar mig om cirka 20 minuter. Idag ska luleå hockey och deras familjer komma till leos. Vi har även lovat kidsen att få julklappar... av vem? Jo, Leo! Så jag har tagit på mig äran att vara leotomte. Gosh ... skulle inte ha gjort det. Satan så varmt det kommer bli. Haha!

Nu ska jag dricka upp kaffet åså.
Ha en bra dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu